
سلامخوش اومدی امیدوارم که سفر بهت خوش گذشته باشه ، منم از روز چهارشنبه اینجا هستم فردا شنبه 3 مهر ساعت 12 یا 13 میرم تبریز خوب به درسات برسی در ضمن اینجا ش رو بنویس اگه من تایید نکنم کسی نمیدونه در ضمن از این به بعد نظرهای که میازی تایید نمیکنم تا کسی نفهمه که بعدا واسه مون دردسر شهمواظب خودت باش آی لاو یوبای...
ادامه مطلب